Ο κύριος κορμός της Ελληνικής οικονομίας αποτελείται από μικρές επιχειρήσεις και αυτοαπασχολούμενους. Ανθρώπους που με επιμέλεια και φροντίδα έστησαν και λειτουργούν την επιχείρηση τους. Ο ρόλος του φοροτεχνικού συμβούλου εστιάζεται στο να διασφαλίσει, τόσο την σωστή οργάνωση της επιχείρησης, όσο και στην πλήρη λογιστική – φοροτεχνική κάλυψη της, αφήνοντας τον επιχειρηματία να ασχολείται μόνο με αυτό που καλά γνωρίζει. Για την πλήρη κάλυψη των αναγκών μιας επιχείρησης που τηρεί βιβλία εσόδων εξόδων η βιβλίο αγορών το γραφείο μας παρέχει:
Λογιστική – Φοροτεχνική κάλυψη
- Ενημέρωση και έλεγχος των βιβλίων της σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
- Έλεγχος και συμφωνία εμπορικής διαχείρισης – βιβλίων (αγορές, πωλήσεις).
- Μηνιαίος προϋπολογισμός – προσδιορισμός φορολογητέου εισοδήματος.
- Κοστολόγηση εισαγωγών.
- Σύνταξη υπογραφή και ηλεκτρονική υποβολή όλων των φορολογικών δηλώσεων.
- Σύνταξη υπολογισμός και υποβολή Φ.Μ.Α.Π.
- Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση όλων των δηλώσεων και εγγράφων.
- Προληπτικός φορολογικός έλεγχος όλων των φορολογικών αντικειμένων της επιχείρησης σας.
- Αποτελεσματική αντιμετώπιση διενέργειας ελέγχων.
- Σύνταξη και υποβολή προσφυγών.
Κάλυψη σε Μισθοδοτικά – Εργατικά Θέματα
- Αξιοποίηση των επιχορηγήσεων για κάλυψη νέων θέσεων εργασίας.
- Αξιολόγηση υποψηφίων αλλά και υφισταμένων εργαζομένων, με επιστημονικά αποδεκτές διαδικασίες.
- Υπολογισμός κόστους του νεοπροσλαμβανόμενου προσωπικού με απόλυτη ακρίβεια σύμφωνα με τις ισχύουσες συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
- Τήρηση με ακρίβεια των υποχρεώσεων της επιχείρησης που απορρέουν από τις διαδικασίες προσλήψεων, απολύσεων, αποχωρήσεων, αδειών, υπερωριών, συμβάσεων μειωμένου ωραρίου και ορισμένου χρόνου, στις αρμόδιες υπηρεσίες.
- Η χρήση προγραμμάτων μισθοδοσίας τελευταίας γενιάς που αξιοποιούν πλήρως την σύγχρονη τεχνολογία διασφαλίζουν την ακρίβεια στον υπολογισμό της, (τόσο για κοινές επιχειρήσεις όσο και επιχειρήσεις με οικονομοτεχνικά έργα), την ηλεκτρονική υποβολή ΑΠΔ, αλλά και τη δυνατότητα άντλησης πληροφοριών που μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμες στην επιχείρηση.
- Αντιμετώπιση εργατικών διαφορών και όπου είναι απαραίτητο με την συμβολή των έμπειρων εργατολόγων δικηγορών συνεργατών μας, εκπροσωπούμε την επιχείρηση στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Μηχανοργάνωση – Μηχανογραφική υποστήριξη
- Επιλογή κατάλληλου μηχανογραφικού υλικού (Η/Υ, περιφερειακά).
- Επιλογή του κατάλληλου για την επιχείρηση Software .
- Συνεργασία με τις πιο γνωστές εταιρίες παραγωγής λογισμικού για επιχειρήσεις και λογιστήρια.
- Παραμετροποίηση εφαρμογών.
- Κωδικοποίηση Αποθήκης – Πελατών – Προμηθευτών – Αγιογράφων – Παραγωγής.
- Σχεδιασμός παραστατικών στις Πωλήσεις και τις Αγορές.
- Σχεδιασμός της ενημέρωσης των Βιβλίων από την Εμπορική Διαχείριση.
- Έλεγχος σωστής λειτουργίας των παραμετροποιήσεων.
- Εκπαίδευση του προσωπικού της επιχείρησης στον χειρισμό του λογισμικού αλλά και στα προϊόντα της Microsoft (Word, Excel).
- Διαρκής επικοινωνία και άμεση επίλυση των προβλημάτων η των νέων δεδομένων που θα παρουσιαστούν.
Κάλυψη σε θέματα Εμπορικού Δικαίου
- Συστάσεις Ο.Ε., Ε.Ε., Κοινοπραξίες, Ατομικές Επιχειρήσεις.
- Μεταβολές, μετατροπές, συγχώνευσης απορροφήσεις, αξιοποιώντας τους ισχύοντες αναπτυξιακούς νόμους και κίνητρα.
- Λύσεις εκκαθαρίσεις.